Мета: систематизувати та узагальнити знання учнів про творчість письменниці; виявити рівень, умінь та навичок із метою контролю та їхньої корекції; розвивати навички письмового переказу великого прозового твору; розвивати пам'ять, образне та логічне мислення; виховувати високі моральні якості, повагу до загальнолюдських цінностей.
Обладнання: портрет Е.Портер,підручник, зошити, фільм «Поліанна» (2003р. Великобританія)
І. Оголошення теми й мети уроку, мотивація навчальної діяльності учнів
ІІ. Основний зміст роботи
1.Слово вчителя
Дізнавшись, що наш клас прочитав роман Е.Портер «Поліанна», до нас на урок завітала кореспондент міської газети «Дунаєвецький вісник» Ольга Володимирівна, щоб взяти у вас інтерв’ю.
2. Кореспондент
- Що ви можете розповісти про історію написання книги?
- Скільки років тому вийшов у світ роман?
- Яка доля роману після першого видання?
- Чому книга така популярна? Що саме захопило читачів?
3. Слово вчителя
Шановна кореспондент! Якраз темою нашого уроку і є дослідження ролі Поліанни в
житті жителів міста Белдінгсвіла.
4. Творче завдання
- Діти, як ви думаєте, чому навчить вас сьогоднішній урок?
( Навчить радіти життю, як головна героїня або ж навчить грати в «гру радість»)
5. Перегляд уривку з фільму « Поліанна»
(Епізод, де Поліанна розповідає, як її батько навчив грати «гру в радість»)
6. Інструктаж до виконання роботи
7. Словникова робота (учні записують в зошити)
Переказ – це передавання своїми словами змісту художнього твору або його уривка із використанням його художніх, стилістичних особливостей.
8. Стислий переказ твору за планом (усно)
Орієнтовний план
1) Лист
2) Обов’язок
3) Приїзд Поліанни
4) Режим дня
5) «Гра в радість»
6) Школярка
7) нещастя
8) Знову радість
9. Написання роботи
Спочатку бажано виконати на чернетці
ІІІ. Домашнє завдання
1. Написати переказ в зошитах
2. Індивідуальне завдання: підготувати повідомлення про життя і творчість ЛьюїсаКерролла
Обладнання: портрет Е.Портер,підручник, зошити, фільм «Поліанна» (2003р. Великобританія)
І. Оголошення теми й мети уроку, мотивація навчальної діяльності учнів
ІІ. Основний зміст роботи
1.Слово вчителя
Дізнавшись, що наш клас прочитав роман Е.Портер «Поліанна», до нас на урок завітала кореспондент міської газети «Дунаєвецький вісник» Ольга Володимирівна, щоб взяти у вас інтерв’ю.
2. Кореспондент
- Що ви можете розповісти про історію написання книги?
- Скільки років тому вийшов у світ роман?
- Яка доля роману після першого видання?
- Чому книга така популярна? Що саме захопило читачів?
3. Слово вчителя
Шановна кореспондент! Якраз темою нашого уроку і є дослідження ролі Поліанни в
житті жителів міста Белдінгсвіла.
4. Творче завдання
- Діти, як ви думаєте, чому навчить вас сьогоднішній урок?
( Навчить радіти життю, як головна героїня або ж навчить грати в «гру радість»)
5. Перегляд уривку з фільму « Поліанна»
(Епізод, де Поліанна розповідає, як її батько навчив грати «гру в радість»)
6. Інструктаж до виконання роботи
7. Словникова робота (учні записують в зошити)
Переказ – це передавання своїми словами змісту художнього твору або його уривка із використанням його художніх, стилістичних особливостей.
8. Стислий переказ твору за планом (усно)
Орієнтовний план
1) Лист
2) Обов’язок
3) Приїзд Поліанни
4) Режим дня
5) «Гра в радість»
6) Школярка
7) нещастя
8) Знову радість
9. Написання роботи
Спочатку бажано виконати на чернетці
ІІІ. Домашнє завдання
1. Написати переказ в зошитах
2. Індивідуальне завдання: підготувати повідомлення про життя і творчість ЛьюїсаКерролла
Маринчак С.В. Вчителька Дунаєвецького НВК
0 коментарі :
Дописати коментар