Невідомський Михайло Юрійович


Впровадження інтерактивних методів навчання на уроках світової та
української літератур учнів

Дата народження:   17.09.1984
Освіта:  вища
ВНЗ:  Тернопільський Державний Педагогічний Національний Університет
Дата закінчення:  2006 рік
Спеціальність:  вчитель української мови та літератури, зарубіжної літератури
Посада: вчитель світової літератури,української мови та літератури
Загальний педстаж: 9 років.
Моє педагогічне кредо:
       Розвивати дитину як неповторну індивідуальність, формувати в неї творчий потенціал, прагнення до самостійної пізнавальної діяльності. 
Основне завдання сучасної освіти – сформувати всебічно розвинену особистість, здатну творчо діяти і креативно мислити, спілкуючись з іншими членами суспільства. Це означає, що учні повинні набути комунікативної компетентності. що значною мірою досягається саме при вивченні навчальних дисциплін гуманітарного циклу, передовсім таких, як: українська мова, українська та світова літератури. Саме, опановуючи вказані предмети, школярі ознайомлюються із суспільною значущістю мови та художньої літератури, розуміють вагу слова як універсального і найефективнішого засобу соціальної взаємодії. Тому вироблення в учнів комунікативних умінь і навичок передбачає застосування інтерактивних методів навчання (ІАМН), що найповніше відповідають сутності самої комунікації.
Проблема над якою працюю :
Впровадження інтерактивних методів навчання на уроках світової та української літератур учнів


Мета впровадження проблемної теми в практику 
1.Набуття учнями досвіду самостійної пізнавальної діяльності
2.Стимулювання інтересу учнів до навчального предмету
3. Глибоке засвоєння програмового матеріалу
4.Розвиток здатності до критичного мислення та критичних суджень
5.Формування незалежної точки зору й виявлення поваги до поглядів товаришів
6. Вміння працювати в групі, парах
7.Прищеплення інтересу до літератури.
Методи  інтерактивного навчання у моїй роботі 
«Мікрофон» Кожному дають можливість сказати щось швидко, по черзі, висловити свою думку.
«Оберіть позицію». Дискусія на суперечливу тему. Слід використовувати дві протилежні думки.
«Асоціативний кущ» Вчитель визначає тему, над якою проводитиметься робота, а учні згадують все, що виникає в їхній пам’яті з цієї теми.
«Гронування» Це сплітання словникових павутинок до того чи іншого слова. Письмовий вид діяльності, що допомагає учневі зрозуміти поняття і зв’язки, які складніше усвідомити під час застосування традиційних методів навчання.
«Робота в дослідницьких учнівських групах» Серед найбільш поширених інтерактивних засобів навчання на уроках літератури є поділ учнів на малі дослідницькі, творчі та полемічні групи, коли кожне коло учнів готує власний матеріал згідно з обраним напрямом (історики, мистецтвознавці, літературознавці, лінгвісти, знавці міфології та ін.). Увесь клас, таким чином, активно бере участь у створенні уроку.
«Викинути зайве»
«Прес» Використовується у випадках, коли виникають суперечливі питання і учням потрібно зайняти й аргументувати певну позицію з проблеми, що обговорюється. Метою застосування цього методу є надання учням можливості навчитися формулювати й висловлювати свою думку з дискусійного питання аргументовано в чіткій та стислій формі.
До характеристики образу Айвенго (за романом В. Скотта "Айвенго")
Чи відрізняється ставлення до Ісаака та Ребеки (євреїв) Айвенго та інших персонажів?
1) ПОЗИЦІЯ.
Я вважаю, що...2) ОБҐРУНТУВАННЯ
... тому що...
(наведіть причину появи Вашої думки, тобто на чому ґрунтуються докази на підтримку вашої думки).
3) ПРИКЛАД ...наприклад...4) ВИСНОВКИОтже, це свідчить про те, що...

Метод "Так чи ні".
Також на уроках використовую ілюстрації до творів,є папка з портретами та біографіями митців світової літератури, розробки контрольних робіт,конспекти уроків за темами та класами.
Науково-методична діяльність

Круглий стіл «Організація роботи з невмотивованими учнями» - 2011
Ділова гра «Поділись досвідом» -2011
Проект «Урок року» -2011
Диспут «Вплив сім’ї на формування суспільно-моральних компетентностей»
Використання інноваційних технологій в сучасних умовах розвитку освіти
Участь у проекті «Ваша величність,Урок!»
Ділова гра «Педагогічний невдаха - це не я»
Педагогічна рада школи «Ефективність уроку – стимул до успіху учителя та учня»

               Досягаючи основної мети власного педагогічного пошуку як вчителя – словесника, а саме  формування життєвих компетенцій засобами  художнього слова, через своє власне творче бачення, відчуття, літературний смак, самореалізація власного «я» на уроці зарубіжної літератури, через практичну діяльність , використовуючи традиційні і новітні технології приходжу до думки, що моя робота має позитивні впливи на такі чинники діяльності суб’єктів під час навчально – виховного процесу :
  активна самоосвітня діяльність учня;
  його всебічний культурний розвиток;
  інтерес до предмета, вироблення цілей самореалізації на уроці та в позаурочний час.
   « Щастя – це коли  на роботу і з роботи людина йде з радістю», - говорив відомий  письменник і педагог Симон Соловейчик. Грузинський педагог  Ш. Амонашвілі висловлював таку думку : « Учитель мусить обирати для себе високу мету, тому що тільки  тоді він матиме змогу  піднести своїх учнів і піднесеться  сам. Така мета  зробить вчителя оптимістом , романтиком, він буде завжди у пошуку і буде  здатним створити неможливе».  Вірю , що моя діяльність  втілює цю думку в життя.

0 коментарі :

Дописати коментар

Календар

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Архів блогу

Пошук

Популярні повідомлення

Останнє повідомлення

Recent Posts Widget

Прихильники

На платформі Blogger.