
Невідомський Михайло Юрійович
Впровадження інтерактивних методів навчання на уроках світової та
української літератур учнів
• Дата народження: 17.09.1984української літератур учнів
• Освіта: вища
• ВНЗ: Тернопільський Державний Педагогічний Національний Університет
• Дата закінчення: 2006 рік
• Спеціальність: вчитель української мови та літератури, зарубіжної літератури
• Посада: вчитель світової літератури,української мови та літератури
• Загальний педстаж: 9 років.
Моє педагогічне кредо:
Розвивати дитину як неповторну індивідуальність, формувати в неї творчий потенціал, прагнення до самостійної пізнавальної діяльності.
Основне завдання сучасної освіти – сформувати всебічно розвинену особистість, здатну творчо діяти і креативно мислити, спілкуючись з іншими членами суспільства. Це означає, що учні повинні набути комунікативної компетентності. що значною мірою досягається саме при вивченні навчальних дисциплін гуманітарного циклу, передовсім таких, як: українська мова, українська та світова літератури. Саме, опановуючи вказані предмети, школярі ознайомлюються із суспільною значущістю мови та художньої літератури, розуміють вагу слова як універсального і найефективнішого засобу соціальної взаємодії. Тому вироблення в учнів комунікативних умінь і навичок передбачає застосування інтерактивних методів навчання (ІАМН), що найповніше відповідають сутності самої комунікації.
Проблема над якою працюю :
Впровадження інтерактивних методів навчання на уроках світової та української літератур учнів
Мета впровадження проблемної теми в практику
1.Набуття учнями досвіду самостійної пізнавальної діяльності2.Стимулювання інтересу учнів до навчального предмету
3. Глибоке засвоєння програмового матеріалу
4.Розвиток здатності до критичного мислення та критичних суджень
5.Формування незалежної точки зору й виявлення поваги до поглядів товаришів
6. Вміння працювати в групі, парах
7.Прищеплення інтересу до літератури.
Методи інтерактивного навчання у моїй роботі
• «Мікрофон» Кожному дають можливість сказати щось швидко, по черзі, висловити свою думку.• «Оберіть позицію». Дискусія на суперечливу тему. Слід використовувати дві протилежні думки.
• «Асоціативний кущ» Вчитель визначає тему, над якою проводитиметься робота, а учні згадують все, що виникає в їхній пам’яті з цієї теми.
• «Гронування» Це сплітання словникових павутинок до того чи іншого слова. Письмовий вид діяльності, що допомагає учневі зрозуміти поняття і зв’язки, які складніше усвідомити під час застосування традиційних методів навчання.
• «Робота в дослідницьких учнівських групах» Серед найбільш поширених інтерактивних засобів навчання на уроках літератури є поділ учнів на малі дослідницькі, творчі та полемічні групи, коли кожне коло учнів готує власний матеріал згідно з обраним напрямом (історики, мистецтвознавці, літературознавці, лінгвісти, знавці міфології та ін.). Увесь клас, таким чином, активно бере участь у створенні уроку.
• «Викинути зайве»
• «Прес» Використовується у випадках, коли виникають суперечливі питання і учням потрібно зайняти й аргументувати певну позицію з проблеми, що обговорюється. Метою застосування цього методу є надання учням можливості навчитися формулювати й висловлювати свою думку з дискусійного питання аргументовано в чіткій та стислій формі.
До характеристики образу Айвенго (за романом В. Скотта "Айвенго")
Чи відрізняється ставлення до Ісаака та Ребеки (євреїв) Айвенго та інших персонажів?
1) ПОЗИЦІЯ.
Я вважаю, що...2) ОБҐРУНТУВАННЯ
... тому що...
(наведіть причину появи Вашої думки, тобто на чому ґрунтуються докази на підтримку вашої думки).
3) ПРИКЛАД ...наприклад...4) ВИСНОВКИОтже, це свідчить про те, що...
• Метод "Так чи ні".
Також на уроках використовую ілюстрації до творів,є папка з портретами та біографіями митців світової літератури, розробки контрольних робіт,конспекти уроків за темами та класами.
Науково-методична діяльність
• Круглий стіл «Організація роботи з невмотивованими учнями» - 2011
• Ділова гра «Поділись досвідом» -2011
• Проект «Урок року» -2011
• Диспут «Вплив сім’ї на формування суспільно-моральних компетентностей»
• Використання інноваційних технологій в сучасних умовах розвитку освіти
• Участь у проекті «Ваша величність,Урок!»
• Ділова гра «Педагогічний невдаха - це не я»
• Педагогічна рада школи «Ефективність уроку – стимул до успіху учителя та учня»
Досягаючи основної мети власного педагогічного пошуку як вчителя – словесника, а саме формування життєвих компетенцій засобами художнього слова, через своє власне творче бачення, відчуття, літературний смак, самореалізація власного «я» на уроці зарубіжної літератури, через практичну діяльність , використовуючи традиційні і новітні технології приходжу до думки, що моя робота має позитивні впливи на такі чинники діяльності суб’єктів під час навчально – виховного процесу :
активна самоосвітня діяльність учня;
його всебічний культурний розвиток;
інтерес до предмета, вироблення цілей самореалізації на уроці та в позаурочний час.
« Щастя – це коли на роботу і з роботи людина йде з радістю», - говорив відомий письменник і педагог Симон Соловейчик. Грузинський педагог Ш. Амонашвілі висловлював таку думку : « Учитель мусить обирати для себе високу мету, тому що тільки тоді він матиме змогу піднести своїх учнів і піднесеться сам. Така мета зробить вчителя оптимістом , романтиком, він буде завжди у пошуку і буде здатним створити неможливе». Вірю , що моя діяльність втілює цю думку в життя.
0 коментарі :
Дописати коментар