Мета: Ознайомити із життям і творчістю видатного англійського письменника, зацікавити його творами, спонукати до їх читання; розвивати навички аналізу літературного тексту, вдосконалювати вміння, сприймати великий за обсягом твір цілісно; виховувати доброту, людяність, щирість, ввічливість, допитливість і фантазію.
0бладнання: портрет письменника, різні видання повісті, ілюстрації до неї, мудьтимедійна презентація.
Тип: вивчення нового матеріалу та формування на його основі вмінь і навичок.
Хід уроку
Я пишу тільки про те, що захвачує дух чи смішить.
Діти знають, що я на їхньому боці.
Роальд Дал
І. Мотивація навчальної діяльності
- У світі багато письменників, які писали й пишуть казки. Роальд Дал заявив про себе як видатний дитячий письменник, коли продаж його книги «Чарлі і шоколадна фабрика» досягнув 125000 екземплярів за 5 років із дня першої публікації. Відтоді вона неодноразово друкується багатьма мовами. З часом популярність не зменшується і «Чарлі» залишається улюбленою казкою багатьох дітей у світі.
IІ. Оголошення теми і мети уроку (Слайд 1)
ІІІ. Сприйняття та засвоєння нового матеріалу
І. Робота з портретом письменника та епіграфом. (Слайд 2)
2. Бесіда за запитаннями:
- Чи знайомі ви з творчістю Дала?
- Чи бачили ви мультфільми чи художні фільми за творами письменника?
- Чим вам сподобалися?
- Які герої запам'яталися?
3.Розповідь учителя про життя і творчість Роальда Дала та заповнення анкети письменника:
Роки життя: (1916 - 1990)
Країна: Англія
Жанр: дитяча та доросла література, містика, фентезі.
«Джеймс і гігантський персик», «Чарлі і шоколадна фабрика», «Чудесний містер Фокс»,
«Величезний крокодил», «Матидьда» (Слайд 3).
IV. Підсумок уроку
Інтерактивна вправа «Мікрофон»
Учням пропонується закінчити одне із речень:
- Мені запам'яталося із життя Роальда Дала...
- Я знаю такі твори письменника..
V. Оцінка діяльності окремих учнів.
VІ. Домашнє завдання. Прочитати казку «Чарлі і шоколадна фабрика».
0бладнання: портрет письменника, різні видання повісті, ілюстрації до неї, мудьтимедійна презентація.
Тип: вивчення нового матеріалу та формування на його основі вмінь і навичок.
Хід уроку
Я пишу тільки про те, що захвачує дух чи смішить.
Діти знають, що я на їхньому боці.
Роальд Дал
І. Мотивація навчальної діяльності
- У світі багато письменників, які писали й пишуть казки. Роальд Дал заявив про себе як видатний дитячий письменник, коли продаж його книги «Чарлі і шоколадна фабрика» досягнув 125000 екземплярів за 5 років із дня першої публікації. Відтоді вона неодноразово друкується багатьма мовами. З часом популярність не зменшується і «Чарлі» залишається улюбленою казкою багатьох дітей у світі.
IІ. Оголошення теми і мети уроку (Слайд 1)
ІІІ. Сприйняття та засвоєння нового матеріалу
І. Робота з портретом письменника та епіграфом. (Слайд 2)
2. Бесіда за запитаннями:
- Чи знайомі ви з творчістю Дала?
- Чи бачили ви мультфільми чи художні фільми за творами письменника?
- Чим вам сподобалися?
- Які герої запам'яталися?
3.Розповідь учителя про життя і творчість Роальда Дала та заповнення анкети письменника:
Роки життя: (1916 - 1990)
Країна: Англія
Жанр: дитяча та доросла література, містика, фентезі.
«Джеймс і гігантський персик», «Чарлі і шоколадна фабрика», «Чудесний містер Фокс»,
«Величезний крокодил», «Матидьда» (Слайд 3).
IV. Підсумок уроку
Інтерактивна вправа «Мікрофон»
Учням пропонується закінчити одне із речень:
- Мені запам'яталося із життя Роальда Дала...
- Я знаю такі твори письменника..
V. Оцінка діяльності окремих учнів.
VІ. Домашнє завдання. Прочитати казку «Чарлі і шоколадна фабрика».
0 коментарі :
Дописати коментар